Account Manager – Roztoky u Prahy (se zaškolením a odvozem z Pra

Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce Account Manager – Roztoky u Prahy (se zaškolením a odvozem z Pra

Ke dni 22.01.2025 nabízí CRI ameba.eu, s.r.o. (Praha) volné pracovní místo na pozici Account Manager – Roztoky u Prahy (se zaškolením a odvozem z Pra v obci Praha (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá mzda za plný úvazek je 35 000 až 40 000 Kč za měsíc . Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 22. 1. 2025 .

Pracovní pozice:
Account Manager – Roztoky u Prahy (se zaškolením a odvozem z Pra
Firma:
CRI ameba.eu, s.r.o.
Místo práce:
Praha (Hlavní město Praha)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
35 000 až 40 000 Kč za měsíc
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - maturita
Poslední aktualizace:
22. 1. 2025
Text nabídky:

Nabízíme

• Možnost kariérního růstu v prosperující firmě
• Práce na plný úvazek, možnost spolupráce na pracovní smlouvu nebo IČO
• Mzda: 35 000 – 45 000 Kč měsíčně, dle zkušeností
• 5 týdnů dovolené a teplé obědy v kanceláři
• Příjemné pracovní prostředí v mezinárodním týmu s možností seberealizace

Proč se připojit k Rail Clinic?
Práce v Rail Clinic znamená, že se budete podílet na poskytování kvalitního servisu pro naše klienty v oblasti nákladních vagonů. Nabízíme skvělé zázemí pro profesní rozvoj a možnost stát se součástí úspěšné a inovativní společnosti, která neustále roste.
Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis!

Požadujeme

Hledáme kandidáta, který má:
• Znalost češtiny nebo slovenštiny na úrovni rodilého mluvčího
• Výbornou angličtinu pro komunikaci s mezinárodními klienty
• Pokročilou znalost Excelu pro analýzu dat a tvorbu reportů
• Organizační schopnosti a proklientský přístup
• Samostatnost, svědomitost a pečlivost při práci
• Komunikační dovednosti a příjemné vystupování

Výhodou bude, pokud máte:
• Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• Znalost německého jazyka
• Zkušenosti s železniční terminologií

Pracovní náplň

Jako Account Manager budete hrát klíčovou roli v podpoře našeho obchodního oddělení a zajišťování hladkého průběhu našich zakázek. Vaše úkoly budou zahrnovat:
• Podporu obchodního týmu při zpracování zakázek a administrativních úkolů
• Evidence faktur a zajištění podkladů k jejich zpracování
• Kompletaci dokumentace a reportů
• Koordinaci administrativní agendy spojené s projektovými zakázkami
• Po zaškolení: zpracování poptávky zákazníků a koncová fakturace úkonů servisních týmů
• Dále pak budete mít na starosti za koordinaci techniků a plánování zakázek do plánu práce. To zahrnuje domluvení zakázky a následné zařazení do pracovního plánu s cílem zajistit efektivní průběh realizace a koordinaci týmu.

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
CRI ameba.eu, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Ilona Goby, +420 606 374 861

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace